Bon Jovi - super concert:)

He he, ce vremuri, cand ascultam Bon Jovi tras pe caseta de la colegii de liceu, si dansam pe el la chefuri, alturi de Guns, Metallica, Phoenix sau Timpuri noi:)

Ma bucur foarte mult ca am mers la concertul Bon Jovi, desi nu sunt o fana inraita, cum s-ar declara altele:). Asta pt ca nu mi s-a mai intamplat pana acum sa aud la un concert la noi ca artistul multumeste publicului pentru rabdare si pt ca l-a asteptat timp de 30 de ani. Mi s-a parut foarte frumos lucrul asta, chiar mai important decat sa stie ca se afla in Romania, cu capitala la "BUcharest", nu "Budapest", asa cum s-a intamplat in mod penibil la concertul Lenny Kravitz...Si asta pentru ca mi se pare ca denota un interes mai mare pentru publicul local.

O alta premiera a fost lungimea concertului - cele 3 ore pe ceas au fost incredibile. Deja dupa 2 ore jumate in preajma mea se puneau pariuri daca mai canta, si ne uitam placut surprinsi unii la altii la fiecare nou inceput de melodie...

Iar la sfarsit, cand au dat-o pe "Twist and shout", as fi dansat toata noaptea, ca in tinerete:)

Asa incat, jos palaria pentru atitudinea super profi, punctualitate si mai ales pentru cum au raspuns publicului, tinand un concert absolut MEMORABIL, chiar si pt cei care nu erau fani:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Happy Cora. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase